Wednesday, April 18, 2012

yahoo!

yahoo! emel? takkkk.. yahoo sebab nak balek kampung. lagi sehari aku dok sini and then malamnya da boleh balek. eah, aku ponteng kelas hari jumaat. buatbuat berani, HAHA. ada aku kisah? nak balek sangat dah woiii, taktahan dah menanggung rindu pada suami ! eah tak, bajet ade suami plak. tanggung rindu pada family aku la. kalau nak dikira dalam bilik 1216 ni, hanya aku je yang takbalekbalek lagi. yang dua lagi da pernah balek, sedih kan?

kali ni aku balek naik flight. kihkihkih. balek ngan abang aku. excited woii.. harga tiket pergi balek taksampai rm50 sorang pun, jimat. 2in1 la, nak jimat then nak cepat sampai. kalau naik bus harga tiket pergi balek dah nak dekat rm100, ni dah boleh jimat separuh. plak kalau balek ngan bus perjalanan tu amek masa lebih kurang 8jam, bapak lama woiii. ni taksampai sejam dah nak mendarat. best gile. lagi teruja nak balek.

tapi dalam teruja tu ada jugak sedihnya. aku still lagi takdapat jumpa ngan my lably sista. dia g baling kedah, ada tournament taekwando. adik aku wakil sekolah dia, serius aku terkejut. hebat jugak adik aku ni. dahla UPSR dia cemerlang. Bangga siottt, HAHA. tapi takpelah, nak taknak kena balek jugak sebab aku taknak dok cini. kalau boleh nak quit je ada bran ke? takpasalpasal kena lempang ngan aku punya abah, hoho..

pada mereka yang nak balek kampung jugak tu, hatihati di jalanraya tau. pandu cermat jiwa selamat, ingatlah orang tersayang. =)

p/s : semoga aku dan abang selamat sampai.

ihsan pakcik google..=)

No comments:

Post a Comment