Friday, April 20, 2012

jumaat

hari mulia. penghulu segala hari, alhamdulillah, aku telah selamat sampai di kampung tepat jam 10.20 malam tadi. cepat gila seh, nak tido pon taksempat. rasanya baru je dengar pramugari tu dok bebelbebel pasal keselamatan dalam aeroplane tu. tuptup kapten Azman buat announcement :

"kepada semua penumpang, kita akan mendarat dalam masa 5 minit dari sekarang. sila pakai tali pinggang dan duduk di tempat masing-masing. Sekian, terima kasih !"

camtu la lebih kurang kapten Azman tu cakap. ingat plak aku eah nama kapten tu, huhu.. tengok jam kat tangan, lagi lima minit pukul 10.20. cekira berapa minit je aku dok dalam tu. kejap je woiiii. teruja gila bila nak mendarat, tu maknanya aku da nak sampai. ;)

membebel pulak dah, sambung cite balek..
di hari yang mulia ni, banyak plak berita gembira yang aku dapat. alhamdulillah Ya Allahh, terima kasih sangatsangat. nak tau ape erita tu? tungguuuuu..



No comments:

Post a Comment