Sunday, April 22, 2012

jum kawen!

gedik kan bunyi? gedik takgedik memang sekarang musim kawen weyy. musim mengaum mengawan pun ye jugak, hihik. gedik takgedik taklama lagi aku pun bakal kawen jugak. bakal tamatkan status janda bujang yang dipegang selama ni. nanti korangkorang datangla eah. ke nak kad jemputan? okayokay, korang listdown kan korang punya alamat eah. nanti aku poskan. =)

p/s: jemput datang tau! ;)



sorryyyyyyy, da merepek merabai mencarut ntah pape. lambat lagi aku nak kawen, maybe 3 tahun dari sekarang. tapi taksalah kan kalau aku invite korang dari sekarang? saje nak ramairamai datang majlis aku nanti, baru meriah. takcukup makanan takpe, asal tengok aku yang cantik ni kan. HAHA.

bytheway, aku tengah stress sekarang. nak tau kenapa? sebabbbb, setiap kali bukak notification kat wall fb aku tu mesti ade je invitation dari kawankawan aku. uhhhh, serius aku stress. dorang nak kawen, aku ???
sabar okay, sabar. 3 tahun nanti ko mesti kawen jugak. kannnn? pengantin lelaki nya tu kita serahkanlah pada Allah SWT. =)

cuti sem ni aku ade dua tempat nak g, tarikh yang sama plak tu. konyang la oden hari tu, huhu.. nxt cuti bulan 5 plak ade dua jugak tempat yang aku kena pergi, tarikh yang sama jugak. eaheah, asal la korang pilih tarikh sama ni? saje nak membuncitkan perut aku yang sedia buncit ni eah. very the la uolls ni, =P

yang untuk bukan hari cuti plak, aku ada 3 tempat nak kena pergi. kali ni bukan hari yang sama, tapi tarikh tu tersusun elok je. 7, 8, 9 bulan 6. ohmaaiiii, banyaknyeee. tapi aku taksure and takpasti aku dapat pergi ke tak bulan 6 tu sebab aku takde cuti and maybe exhibition untuk projek akademik aku da start. projek penting, takleh nak excuse langsung dah.

banyak gila kan invitations tu. aku pun naik stress dok pikir. bukan pikir nak g ke tak, tapi pikir bila nak sampai turn aku plak. hukhuk =(.. di kesempatan ini, aku nak ucapkan semoga korangkorang yang nak kawen ni bahagia ngan pasangan masingmasing dan kekal sampai ujung nyawa okay! nanti jangan lupa datang majlis aku plak tau. SELAMAT PENGANTIN BARU kawankawan! 

curik dari pakcik google jugak..:)

notakaki: lagi stress bila dpt tau kawan aku da pregnant 4 bulan. nak jugaaaakkkk! :P



No comments:

Post a Comment