Monday, April 23, 2012

ohkauu..

seperti biasa.. kalau takpasang anganangan taksah. sape yang terpernah simpan angangan? meh sini habaq kat ceq. meh nak habaq mai, sapesape yang takpernah berangan tu memang tersangatlah menipunye ye. sebab kadangkadang kejayaan datangnya dari anganangan !

okay, hari ni aku memang banyak berangan. mampuih ! nasib baik semua kerjakerja rumah dah setel. almaklumlah, cuti sem ni aku jadi bibik je kat umah. so masa terluang banyak aku habeskan dengan berangan je. letih gak kadangkadang kalau asyek dok berangan. bukan sebab kerja lain takjalan, tapi anganangan tu memang anganangan mat jenin je pun. alahaaiii mak jemah !

okay, gottogo now ! sambung lain kali ye. hah? nak tau anganangan aku? haaaa, ni nak g realisasikan anganangan la ni. doakan aku ye. harapharap bukan sekadar melepaskan batuk di tangga je. hah, amek kau. berperibahasa bagai. ko reti? hahaha..=P

bye, adios amigos ! =)

No comments:

Post a Comment