Friday, April 13, 2012

satu minggu 1 kali

tensi weh satu minggu 1 kali. perlu ke? merepek. ntah pape. aku pun takfaham. korang pun lagi la tak faham kan? satu minggu 1 kali.

homaiii.. tak perlu la kot rasanya nak wt camtu. satu minggu 1 kali. menyusahkan je la. okay. actually takde niat pn nak merepek or marah2 dekat orang tu. maybe bukan salah dia, tapi dia kena tau yang kami perlukan persediaan. ahah, of course la dia mesti tahu sebab dia yang kendalikan benda alah ni. hmmm..

satu minggu 1 kali. nak naik darah aku fikirkan cara dia ni. tak patut. eah, ke aku je yang fikir cmni? aku je ke yang rasa cuak nak berdepan dengan benda ni? aku tengok orang lain rileks. ke diorang pandai sembunyikan air muka dan tanggapan dorang? alahaiiii.. ajar mak boleh?

fedap aku dengan benda ni. kita tengoklah apa akan jadi nanti. ikut dari tarikh sekarang, aku hanya ada masa sebulan lebih je dari sekarang. mampu ke? harapharap mampu, samasama kita doakan dan nantikan.
nanti aku hupdate lagi ea pasal satu minggu satu kali ni..

bye.assalamualaikum..:)

No comments:

Post a Comment